dinsdag, april 25, 2006

  Posted by Picasa
  Posted by Picasa

Comments:
Lieve Ad, we zullen je heel erg missen...
 
Ad Roling

Hij was een wereldgids, nooit een lonely planet als je met hem reisde.Van de rijstbouw in Laos, tot de bouw van het WTC in New York, Ad wist hoe het ging.
Helaas was het monnikeneiland de komende zomer te ver weg
Cor Toonstra
 
Lieve Ad, je zou eens moeten weten wat jouw dood teweeg brengt bij iedereen. We zullen je missen, je was zo'n aardige man.....
 
Beste Ad,
Ik hoop dat je het prettiger hebt waar je nu bent.
 
Lieve Ad, wie kan jou nou vervangen als vertrouwde huisvriend? Er was er maar eentje als jij!
 
Ad, Silvius Leopold Weiss, tijdgenoot van Bach, componeerde bijgaande prachtige « Tombeau » voor zijn dierbare vriend Johan Anton Logy. Hierbij.
De dood is soms de bevrijding uit het leven. Die keuze heb je gemaakt en moeten we aanvaarden. Ik zal nog vaak aan je denken.
Willem
 
Voor hen die Willem (Wim) niet kennen, hij is gitarist, en speelt dit zelf.
 
Ad was een erg onopvallende buurman. Op zichzelf, rustig en gereserveerd. Ik heb eigenlijk nooit meer dan drie zinnen met hem uitgewisseld, dus ik kan niet zeggen dat ik hem echt 'kende'. Het was meer 'hallo en goedemiddag' op de galerij of voor de deur.

Als er een pakje van Amazon binnenkwam, vast en zeker boeken, en hij was niet thuis dan bracht ik die 's avonds naar hem toe. Hij bedankte kort en beleefd maar het was door zijn gezichtsuitdrukking duidelijk dat hij er zeer mee in zijn nopjes was. Het leek me een man van orde en regelmaat, zijn plotselinge overlijden is voor mij en mijn familie dan ook een schok.

We wensen familie en vrienden veel sterkte met dit verlies.

En Ad, misschien kom ik je nog wel tegen op de galerij van het hiernamaals, laten we dan even wat langer babbelen..

-Farid
 
Geschokt was ik toen ik bij binnenkomst op het werk van ad's overlijden hoorde!

Ik kende Ad pas zo'n jaar of 4 wat beter door dat we gingen samenwerken, voorheen zag ik hem alleen maar in het voorbijgaan. Heel veel plezier had ik met hem, goede gesprekken over van alles en nog wat, je kon geen onderwerp aansnijden of Ad wist er over mee te praten. Ook onze liefde voor film bracht menig uurtje gespreksstof voort. De avonddienst met Ad, was voor mij "Een soirée met drs. A.J."

Heer Ad, ik zal u missen!
 
Ik ben opgegroeid naast je en wat zou ik je graag nog een keer willen spreken!In mijn kinderjaren en pubertijd boeide je ons altijd door je kennis van geschiedenis en wist je veel van het heelal ik denk mede door jou inspiratie ben ik geworden die ik ben.Ik voel dat je meekijkt over mijn schouders nu ik dit aan het typen ben lieve Ad wij zien elkaar weer!En ik voel me een beetje schuldig dat ik nooit weer eens een keer heb opgezocht
 
Ad, mijn lieve broer ,met zo ontzettend veel historische kennis, trof mij als zus ZONDER enige geschiedkundig achtergrond. Voor Ad een zeer ernstige situatie.
Toen hij er ooit achter kwam dat de slag bij Hastings mij richting WOII deed denken heeft hij gedreigd mij te kielhalen of een andere lijfstraf toe te passen.(ik kreeg keuzemogelijkheden). 1066 blijf ik altijd herinneren.
 
Gister in de kathedraal van Tarragona een kaarsje voor Ad opgestoken. Dat had hij tegelijk belachelijk, ironisch en als attent ervaren en er ongetwijfeld een goed grap over gemaakt vol zelfspot en levenswijsheid.
 
Beste Mensen

Het is al weer een tijdje terug dat we iets schreven. Een week terug zij Erwin en ik naar het monnikeneiland voor Cannes geweest. We hebben het veel over Ad gehad. Hij zou er van genoten hebben.
Hij zat nog in het digitale systeem van Transavia voor de vlucht naar Zuid Frankrijk.
Hij zat nog in onze psychische systemen.

Cor Toonstra
 
Vandaag schrik ik... Ad niet meer. Hele mooie en leuke herinneringen aan mijn "ex-zwager ",... Agnes zit jij daar niet met de onvervalste Rubik's Cube... op de camping in Frankrijk...

Caroline
 
Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?