zaterdag, april 22, 2006

 
 
 
  Posted by Picasa

Comments:
Op de middelste foto bestudeert Ad ergens in Noord-Frankrijk bij de Chemin des Dames de kaart van een fantastisch restaurant. Kwantiteit ging meestal net iets boven kwaliteit, maar ik herinner me hier een vis met venkel die me nog steeds heugt. Ad ook, hij at altijd mee, we hadden een traditie van al 30 jaar dat hij altijd en overal mijn laatste restje op at. Tsja, ik weet niet of mijn eten er minder om zal smaken, maar missen ..., ja missen zal ik dit wel ...
Erwin
 
Als we ooit nog eens een battle field tour maken, zal er ook in ons midden een open plaats zijn. Ik herinner me de enorme kennis van Ad zijn integriteit en zijn open houding. Een enorm verlies.
 
Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?