maandag, april 24, 2006

 
 
 
  Posted by Picasa

Comments:
afbeeldingen van de bron van Ad zijn kennis en passie mogen denk ik niet
onbreken.
 
Ad was natuurlijk eigenlijk een geleerde, dat weten we allemaal. Hij wees mij recent op een openbare encyclopedie, Wikipedia (kende ik niet). Mijn dochter Noémi verraste me met een mailtje waar ze hem postuum als geleerde op Wikipedia had gezet: http://nl.wikipedia.org/wiki/23_maart#Geboren
 
Nooit meer een ruimtevaart DVD of een interessantboek lenen. Nooit meer praten over bijzondere dingen zoals de 'Tacoma Bridge' of andere dingen die ons beiden interesseerden. Ad was een fijne, menselijke collega waar ik prima mee kon samenwerken. Ik kende hem maar kort, maar zal onze gesprekken en daarmee Ad zeker gaan missen.
 
Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?